Jumaat, Mac 21, 2008

Siapa Dia Exco Agama Perak ?

Setakat ini belum ada pengumuman siapakah dia Exco yang akan memenuhi cuma satu quota Exco yang diperuntukan untuk PAS dalam barisan 10 Exco yang akan terlantik. Saya telah banyak dihubungi oleh ramai rakan taulan dari dalam dan luar negeri mengenai siapakah yang telah dipilih untuk menduduki kerusi tunggal tersebut.
Namun apa yang perlu saya berikan jawapan tidak lain dari...Allahuaklam, kerana saya setakat ini tidakpun dipanggil dan dimaklumkan secara rasmi siapakah yang telah terpilih.
Sayapun sendiri tertanya-tanya siapakah yang sebenarmya akan dipilih menduduki tempat tersebut.
Anggapan kuat saya dalam soal ini adalah ADUN-ADUN yang dipilih di Perak iaitu Pasir Panjang, Gunung Semanggol, Changkat Jong, Lubok Merbau, Selingsing dan Titi Serong akan dipanggil berbincang untuk menentukan siapakah yang akan persetujui bersama. Sebagaimana persetujui Ir Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai MB.
InsyaAllah kamilah yang akan mempertahankan apa saja persoalan sikap, dasar dan tindakan selama kerajaan ini berjalan , terutamanya dalam sidang DUN Negeri Perak selama tempoh tersebut. Tapi tadi kelihatan nama Adun N20 Lubuk Merbau yang naik.....???

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO