Isnin, Februari 02, 2009

TEKA-TEKI 2

ISU LETAK TAK LETAK :

  • Hebatnya PR dibawah DS Hj Nizar... jika tidak diumpan untuk keluar lubuk maka PASTI yang 2 itu disembunyikan lagi. (dalih menalih atas alasan cuti rehat & cuti demam)
  • Bila dah umpan masanya pun tepat waktu Buliten Utama hampir ke udara.... so tak berapa lama lepas tu keluarkan suara dari mereka yg bersembunyi tadi menafikan letak jawatan.
  • Gila... letak jawatan bermakna DUN kosong.... gila..... YB letak jawatan DUN kosong 5 tahun tak boleh bertanding ....kempunan.....jadi wakil.
  • La nie seorang di S.Alam seorang di pinggir KLIA..... cuti rehat dan demam!!!! ingat umpan dari member Atantuya tu lumayan kita belum terIman lagi hidangan macam tu.
  • Jangan PERBODOHKAN rakyat yang mana adakala dan kalangan rakyat tersebut memang bersedia diPERBODOHKAN so.... kiblat utama (media tv) sememangnya saham tertinggi memutarkan BERITA.
  • So nak pilihanraya kecik..... duit BN nanti kelak bertabur jika menang sekalipun kerajaan BN tetap pembangkang so ngabihkan duit di PRK je baik Najib gi sana kemari xkan labur kt Perak lak setelah Permatang Pauh & K. Teregganu- hangus.
So dari kami yang dhoif dibawah kepit YB Tajuddin Rahman nie bersuara...... mu boleh..... blah lah BN. (B- Be End , N- Nungap)

1 Comentário:

lanterajiwa berkata...

Tempahan T-Shirt KERANDA 152

Merujuk kepada salah satu program "Perarakan Keranda" – dinamakan Keranda 152 yang akan diadakan pada pertengahan bulan Februari oleh Gabungan Penulis Nasional (Gapena) maka aku telah mengambil keputusan untuk mempercepatkan tarikh akhir tempahan t-shirt KERANDA 152 kepada 04 Februari 2009 (Rabu) di mana sebelum ini tarikh akhirnya ialah 13 Februari 2009. Ini supaya para pembeli dapat memakai t-shirt tersebut pada hari perarakan yang akan dinyatakan tarikh kemudian.

Informasi t-shirt :

* Saiz XS, S, M, L dan XL.
* Cetakan bersaiz A4 (depan sahaja).
* T-shirt terdapat 2 color sahaja iaitu putih dan hitam.


T-shirt warna putih

* Cetakan 2 warna (Maroon & Hitam)
* Harga : RM 25.00 (tidak termasuk kos penghantaran)


T-shirt warna hitam

* Cetakan 2 Warna (Merah & Putih)
* Harga : RM 27.00 (tidak termasuk kos penghantaran)


Kos biaya hantar

* RM 5.00 (semenanjung Malaysia)


Bayaran boleh dibuat di Maybank 1580 6001 3854 (Meor Khairol Nizam)

Emailkan ke lanterajiwa@gmail.com
nama, alamat penghantaran, saiz, no. telefon dan bukti pembayaran (attach)...

Tarikh akhir tempahan : 04 Februari 2009 (Rabu)

T-shirt akan mula dicetak pada 05 Februari 2009 (Khamis)


http://lantera-jiwa.blogspot.com


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO