Selasa, Mei 04, 2010

Timbalan Pesuruhjaya III PAS Perak : Rebah di dewan kuliah

Sabtu 15 JamadilAwal, ketika menghadiri kelas pengajian menyampaikan kuliahnya di ILIM kampus Ipoh Ustaz Mustafa Shaari yang juga Timbalan Pesuruhjaya III Pas Perak rebah. Beliau dikejarkan ke Hospital Besar Ipoh menjalani pemeriksaan dan didapati darah tinggi memuncak 250/130.

Beliau dinasihati oleh pasukan perubatan untuk terus berehat dan menenangkan dirinya agar tahap darahnya turun. Pening dan sakit kepala yang keterlaluan membuatkan beliau rebah lalu terpaksa diusung oleh sahabat2 lain ke hospital. Setelah menunggu beberapa jam dibilik penenang maka barulah beliau dibenarkan untuk pulang.

Walaubagaimana pun, Dr Najihahtusolehah yang turut sama berada di kuliah ILIM tersebut mengesyorkan agar Ustaz Mustafa membuat rawatan lanjutan di Ipoh Specialist bagi mengenal pasti sebanar penyakit tersebut. Hari ini beliau dijadualkan bertemu dengan Dr Zakaria selaku Pakar Neorologis Ipoh Specialist untuk tujuan tersebut.

Moga Allah memberikan kesembuhan buat al-fadhil ustaz agar dapat melaksanakan dan meneruskan perjuangan menegakkan kebenaran Islam dibumi Perak ini lebih - lebih lagi menjadikan misi diatas dapat direalisasikan. Amin Ya Rabb

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO