Selasa, Julai 14, 2009

Dia dah buat dah....udah nak kalah..!!!

Pihak keselamatan PAS & jentera sedang berkawal dari jam 3.00ptg ni hingga akhir ... dikhabarkan UBN akan keluarkan "HANTU" tanda mereka dah tak mampu nak lawan ngan cara yang baik...Sahabat yang sedang membaca, sekarang ni tak nampak bayang NAJIB...petanda..?? fikir-fikirlah sendiri...semua pos bila ditanya .... Tantuya sedang tunggu di Manek Urai... ahak ahak ahak...Najib sedang menggali kuburnya sendiri .... "kita tak takuk walaupun dia bawok mari "Hantu" mu nok raso mu terai" kehebatan di Manek Urai tak sama ngan tempat lain, termasuk negeri Kelantan sendiri...Muslimat dia dok tunggu di cabe(simpang) jale... jadi keselamatan... bukan setakat siang,malam pun dia tunggu, kalu sahabat datang ke sini plet kreta catit selalu, pah tu ikut mu sampai ketempat mu berenti, yo la dia ore waspada ngan ore luar, kan tak pecayo tapi jange ganggu kampong kami la, bila di tanya seorang keselamatan dari muslimat.

Punyolah ketat kawale dia, setiap cabe jale ado je keselamatan dia, malu kita... mari sini nak wat gapo...melawat?? mu kelik je la... pada pandangan kita macam tak sudi bantuan dari luar, padahal meme mereka mempunyai kekuatan yang sekian lama di latih oleh Arwah Pak Su Wel ( Ismail Yaakob). "Gedebe" meme ini diperkatakan oleh jentera Pilihanraya Kelantan, kami sendiri kena belaja dari DUN Manek Urai ... ghoyak JPN Kelantan.

Nak ghoyak ambo mari sini dah sebule doh, jadi ore sini dah kenal lako... Arwah Pak Su wel meme terkenal sebagai Tok Wokil yang hebat...walaupun tiada ijazah,diploma tapi ore sini minat, segan ngan Pak Su Wel... jika dia kelik jam 3pagi..ore mari mintak pitih, beri selalu... anak kampong kena colik, bawak lari di ore, dia pegi settlekn... kedai kopi jadi tempat masyarakat bejumpe... payah nok cari ganti....

Kembali ke Manek Urai...... 4ptg ni Muslimat dok baca Yassin tengah padang....Hebat..hebat.. kalu teman cerite balik kat kampong ramai yg tak pecaye... gambo kat prkmanekurai.blogspot.com - laman ni pun kami handle....

Jap lagi teman masuk balik nak ricky.... kena tengok jugak kat luor tu.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO