Sabtu, Julai 18, 2009

Chua Jui Meng sertai PKR..!

Terkini Chua Jui Meng sertai PKR...Baru sebentar tadi disahkan bahawa Dato Chua Jui Meng telah menyertai PKR dalam satu Forum Khas di Sunway Hotel.Perkara ini telah diumumkan oleh DSeri Anwar Ibrahim sebentar tadi.

Tahniah untuk semua...!!!!

2 Comentários:

Tok Perak berkata...

Sebenarnya isu biadap ni senang crite ler......cermin dulu diri kita. Malu klu kita kate org tak beradab sedangkan kite juga tak beradab.......malu. Terus tikam, terus serang, terus serkap jarang, terus buat andaian, terus beranggapan buruk. Inilah sifat2 umat islam yg menjerumuskan perpecahan dan perbalahan. Islam rosak bukan kerana org lain tetapi umat islam itu sendiri.

Lebih memburukkan pihak yang merasakan mereka benar2 islam tidak sedar perkara2 yg sebegini rupa.....apa yg dikatakan semua betul, org lain kata semua salah. Dia buat semua betul, org buat salah. Sampai bila pun takkan aman umat islam.

Musuh2 Islam sebenarnya telah berjaya dlm agendanya. Buktinya, pikir2lah dgn apa yg telah diterangkan.

Sudah pasti ada yg x puas hati.

RENUNG2 LAH PAK USTAZ. Klu baca renungan tu jgn le termenung jer... pikir2 sama.

Mungkin slps ini timbul lak perkataan Zahid Zionisme maka tenggelamlah Anuar Zionisme. Pokok pangkal kedua2nya muslim dan org muslim yg melebalkan mereka.

Itulah yg menariknya umat Islam.

Lepas ni korang hentamlah lagi smua org islam. Hentam segala tok nenek bagi kluar smua.

Mgkin gak aku gak nanti kene hentam....... malu aku.

Aku bangga dilahirkan muslim. Namun Malu aku melihat sikap umat islam sebegini rupa.

Tok Perak berkata...

Silap Ruang.....sori. Patut di Ruang gambar zahid hamidi jumpa Ehud Barak.......Pelik gak camne lah bleh kemari nie


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO