Khamis, April 23, 2009

Kerajaan haram-jadah Perak cadang beli Proton Perdana Eksekutif

Kerajaan negeri Perak akan membeli kereta Proton Perdana Eksekutif untuk digunakan sebagai kenderaan rasmi anggota exco kerajaan negeri dan pegawai kanan kerajaan bagi menggantikan 16 buah kereta rasmi jenis Toyota Camry yang akan dilelong pada 4 hingga 18 Mei ini, kata Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.


"Kita telahpun membuat keputusan bahawa kita akan kembali semula kepada Proton kerana ia adalah kereta yang menjadi lambang kebanggaan negara dan sewajarnya kita kembali semula menggunakan kereta ini sebagai kereta rasmi," katanya.
Beliau tidak menyatakan jumlah kereta Proton Perdana Eksekutif yang akan dibeli dan sekadar menyatakan pembelian akan dibuat berdasarkan kepada keperluan kerajaan negeri.

Tengoklah betapa bodohnya MB Zambri ni. Dah tahu tak ada kuasa dan baru nak minta mahkamah tentukan kuasa, pandai-pandai pulak nak tunjukkan kuasa nak lelong kiereta kerajaan PR Perak. Macam manalah BN ni asyik-asyik pilih orang yang bodoh jadi MB. Dah banyak kes MB-MB BN ni bodoh dan sering memperbodoh-bodohkan rakyat dalam negeri masing-masing. Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Kalau pemimpin dah bodoh pasti penyokong-penyokongnya juga bodoh. Dan kalau dah bodoh, bodoh juga. BN ( Bodoh Namanya)kuda kayu dan badut.dah jadi MB perak haram.nak jual kereta bagus nak tukar kereta bermasaalah.elok lah...tu...otak mat....umno/bn dari dulu dan selama nya membazir.korupt.dia tak suka benda elok dan benar.


Macamana rakyat nak ikut lagu ni..mb stupid....tak sedar diri dari mana asal dia....hanya standard tongkang aje.zombie kuti ni layak jadi lanun dan perompak..nasib baik hang duduk kat umno....sebab mat2 umno tahi pun dia pun makan..asal ketua suruh makan makan lah..ketua pulak pembunuh monggolia....bagus lah tu setongkang taik dengan pembunuh monggolia....abis semua orang di C4 kat...!!!


Jual camry ambil kancil..baru lah jimat arahan PM..supaya berjimat..elok lah tu..standard MB haram ,,,,bagi kereta bagus nak jual..comission ade ke? standard lah tu..umat umno kan..lepas tu dangdut..sama putri umno..wahai orang2 perak bangkit tentang habis..habisan manusia macam ni, terutama orang umno menyokong lanun2 darat, perampas hak rakyat. Kalau boleh zombie ni..ikat letak kerengga atau pun siram asid kat muka biar putih sikit baru lah comfirm melayu sejati.lepas tu..hantar kat kemas tadika...cuma aku musykil dengan anak haram ini....berkenaan di bawah ini...!!!


Menteri Besar Perak haram jadah ,Zombie Abdul Kadir menfailkan notis usul di Mahkamah Persekutuan untuk merujuk persoalan undang-undang berhubung tafsiran Fasal 63 Undang-Undang Tubuh Kerajaan Negeri Perak supaya mahkamah itu memutuskan beliau adalah Menteri Besar yang sah. APA PUNYA BAANGANGG.... Dah tau diri sendiri tak pasti status ( MB atau bukan MB ? )... mmmmppphhh mengapa nak lelong kereta... ? apa kuasa kamu ? apa jawatan kamu ? Malu lah kalu kambing sebelah rumah tu dengar cerita ni...

1 Comentário:

KOPSAS berkata...

Rasulullah dulu pun berpolitik dan berniaga serta mempunyai banyak musuh tapi adakah dia menamakan musuhnya seperti zombie atau haram jadah?

perlu ke menghina pihak lain. cermin la diri tuh anda tuh penyokong pas

PAS = Parti Islam Malaysia

tulisan anda tidak mencerminkan peribadi islam itu sendiri

ada hadnya jika hendak menegakkan kebenaran. niat tidak sesekali menghalalkan cara

saya faham apa yang anda rasa tapi bile membuat post seperti yang meletakkan kata2 kotor tidak boleh diterima dalam islam

islam mengajar kita mencemuh,memaki,menghina musuh kita?

apatah lagi kita sendiri tidak mengetahui kebenarannya

tolong edit semula post anda dan jgn memalukan parti ini

sudah cukup ramai bloger yang menabur aib pada parti sendiri

apa yang kita buat mencerminkan diri kita

sekadar beringat....


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO