Selasa, April 07, 2009

ISU YANG PERLU DIFIKIRKAN BAGI YANG WARAS

Sibuk bila Nga Ko Meng DAP tu baca quran. Baca salah pulak tu. Orang Melayu Islam dah tak nak merujuk pada quran biarkan je la dia nak rujuk. Salah baca. Orang kita lagi ramai yang salah baca. Kalau dia salah memang padan pasal dia bukan Islam. Ada orang Melayu Islam dalm TV taraf Lobai lagi bila sebut ayat quran dibacanya hadis, bila disebutnya hadis dibacanya quran.

Isunya bukan hina quran sangat. Sejak bila puak-puak ni prihatin sangat pasal hina quran ni. Memang kita patut marah dengan orang hina Quran. Tapi sebab tengah kempen PRK ni isu itu jadi besar. Sebelum ni dalam mesyuarat wanita Umno Kak Fidah letak Quran lagi kat depan. Ada sekali seorang Presiden UMNO dalam mesyuarat agung baca ayat pendek, sebab dia tak pernah /jarang baca dalam ucapannya semua perwakilan bersorak. Dia siap cakap, apa ingat depa saje ke boleh baca Quran. Kesian dia.

Takpelah tengok gambar ni. Lepas ni tolong fikir bersama.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO