Sabtu, Mac 14, 2009

SUATU PERKARA YG PERLU DIDEDAHKAN...

Mamat diatas ni yang juga menteri jaga MARA (majlis Amanah Rakyat) telah menyalah guna kuasanya dengan mengarah mara membeli baju suit pakaian sewaktu Dr

Muzafar melawat ke bulan.. Sila baca laporan penuh ada cerita di sini dan juga disini pun ada,

Bukan sikit oii.. US50 ribu.. RM kalu 185,000.00. Dalam suasana ekonomi dalam dok gawat tak cukup makan rakyat jelata, bayangkan pelajar terbaik SPM Malaysia dapat 20A macam mana rupa rumah, tak ada pulak dengar Mara nak pi bantu, bagi rancangan PPRT ka!!!. Ni tau-tau pi umum nak beli baju uniform angkasawan tu, apa ke jadahnya.. nak membazir wang rakyat.. Inilah padah boleh menteri-menteri UMNO Celaka, yang mana tau nak habiskan wang rakyat untuk sesuatu benda yang tak faedah..

Sebelum tu sibuk nak beli kapal angkasa yang dr Muzafar naik kebulan tu SOYUZ.. dah di bising oleh rakyat, tak jadi beli.. tak dapat beli SOYUZ, nak beli baju uniform pulak… sudahlah… tak faedahnya nak beli baju tu… bau peluk busuknya tu pun tak dok melekat baunya lagi.. Lainlah kalau baju yang balik dari syurga jannah ka!! Mungkin dapat berkat bau syurga… Ni baju pi ke bulan, tak betui ke sampai ke bulan tak ketidak aku pun tak tauuu.. tau-tau disuruhnya kita tatap bajunya pulak.. sudahlah… Bahan sejarah lain banyak lagi… Batu plak Mesyuarat bawah pokok hangpa rosakkan pulak.. bangang tahap gaban betui orang yang mengarahkan plag batu peringatan tu supaya dirosakkan.Petikan daripada : http://manjungmari.rentaprevolusi.com/

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO