Isnin, Disember 01, 2008

KHATAN BERAMAI-RAMAI DUN KG GAJAH 09

Salam. bg semue peminat laman ni, seminggu ni peyreh, lepek lenyor kate orang sini, ate sesak ngan mesyuarat, program betindih kop manyak, jap-jap ari ade program, tak buat kang orang kampong kate eksyen.

Sabtu lepas ni, program bebudak kerat p*^@i , ate buat di tengah-tengah pekan , tu yang ramai bebeno orang nengok dah rope pekan sari, ate di pelawe plak bombe, puuuiiihhh siap deme balik romah ngambik kamera. ni baru buang burok blum lagi buah baik luruh. bukan ramai bebudak yang kerat p*^@i 15 orang je. ate kume gune To'Mudim plak tu, aduuuuhh siap ngasah pisau depan bebudak, batang pisang yop. bebudak skarang udah tak takut To'Mudim buat main je deme, di jongo deme To'Mudim. sorang masuk jerit, sorang masuk jerit. yang nunggu gilior ngeletor dalam baris. puluh kali kejap kencin nye, ade juge yang ngakal buat-buat sakit perut, macam-macam akal deme. lepas tu lantak deme kelai di belakang tu, beramok nak kerat dulu. puas melayan bebudak ni. Ate rope kite dulu-dulu juge.

To'Mudim bleh ngabih dalam mase 2jam je, tepat jam 12 tghri kate orang sini jarum dah berimpun, selesai yop. kume cobe ngejas Ust Tapa utk resmi program, nyudah dapat juge dia datang, dan tu plak bombe tengah mancut bebudak, ate bagi kat dia je le. (Tengok gambo ataih) nak nengok gambo banyak lawat Pusat Khidmat Dun Kg Gajah Blogspot. elok je selesai jam 1 tghri tman ngan semua Jkuase telentang tidor di romah.

p/s: Buat sahabat yang baru masuk umno tu tman nasihat kat dia bebanyak le pegi ngaji.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO