Selasa, November 18, 2008

Tak berasa besalah....YB*$#@rD...

Malam tadi berlaku sesuatu yang tidak diduga, bila mana Datok Tajuddin ( YB Parlimen tman la) buat program Konsert. lewat jam 6ptg nampak macam ada ceramah kata Ust Alipiah ( ketua Cawangan Changkat Lada) elok lepas solat isyak ramai budak muda berhimpun depan stage di padang BAKAP Changkat Lada. Tengok YB tman naik pentas untuk membuka majlis lantas nak merasmikan Konsert tu..... Apalagi orang PAS cawangan tu mula bising .....ingatkan ada ceramah.... tak tau plak.... tapi mana ada poster.... siapa yang anjurkan.... Rope-ropenye YB tman yang anjurkan tanpa pengetahuan orang kampung tu.... Suparman selaku S/u cawangan tu terus jumpe YB , tanyekan ape crite ni?? Berlakulah pertengkaran ...mulut jee....( Nak bagi orang FELCRA berhibur, penat keje siang, apa salahnya...kata YB tman) jadi kitapun buat repot polis ..... Polis keluarkan arahan berhenti. tepat jam 10.30mlm program tamat, jadi bebudak muda yang datang cadang nak cak lempong ....eeemmmphh punah , semua pulang dengan tangan bau taik ayam. YB balik dengan muka .... rope diatas tu, dia ingat dia pengerusi FELCRA bleh buat semacam je. Ini nak menggambarkan kedudukan YB tman di tempat dia sendiri pun orang dah tak GEMOR.... banyak program dia HANCHOR kat tempat tman ni. Wahai para pembaca yang budiman inilah gelagat seorang yang dikenali sebagai YB@$#@**...

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO