Selasa, November 25, 2008

KITA KENA TAHU & TIDAK MEMBISU...GELAKKAN JE..TAJOL LUR..

video

'U' Untuk Tontonan Umum
Berikut antara komen pembaca diblog ini menerusi RESPON PEMBACA, terima kasih diatas respon kalian dan kami sentiasa menghormati padangan ANDA yang sentiasa TIDAK MENGIKIS KETUANAN BANGSA MELAYU...
MARTABAT BAHASA MEAYU???, REZAB MELAYU???, HASIL PERIBUMI MELAYU???. AGAMA ISLAM??? kalian fikirlah sendiri siapa yang kalian harapkan

2 Komen:
ahmad humairi berkata...

Bukan semua boleh kita gelakkan. Pada saya tidak baik mentertawakan kelemahan seseorang kelak kelemahan diri kita juga turut digelakkan orang lain

E berkata...

saya amat mengkagumi semangat perjuangan saudara2 di dalam PAS dari dulu sehingga sekarang walaupun saya telah mendaftar sebagai ahli UMNO. Bagi saya yang merupakan pengundi saluran 5, kita semua patut tolong menolong antara satu sama lain walaupun berlainan parti tetapi kita tetap saudara seagama dan sebangsa(dan lagi pun teman dalam parlimen yg same dengan kome..). Saya mewakili beberapa orang rakan2 saya ingin skali melihat kita semua bersatu serta menumbangkan penguasaan bangsa lain di negara ini. India dan Cina dah tak kuat, inilah masa kita semua pegang balik M`sia, ini takde koje lain UMNO ngutuk PAS, PAS ngutuk UMNO, tak kome nampak ke parti-parti kapior yg lain tu? nak harapkan PKR deme ni jenih org frust dlm UMNO.. jadi apah tak boleh di harap kerana dok bawak tabiat lama semasa dlm UMNO. Semoga PAS meneruskan perjuangan ini dengan gagah dan berani...


2 Comentários:

ahmad humairi berkata...

Bukan semua boleh kita gelakkan. Pada saya tidak baik mentertawakan kelemahan seseorang kelak kelemahan diri kita juga turut digelakkan orang lain

E berkata...

saya amat mengkagumi semangat perjuangan saudara2 di dalam PAS dari dulu sehingga sekarang walaupun saya telah mendaftar sebagai ahli UMNO. Bagi saya yang merupakan pengundi saluran 5, kita semua patut tolong menolong antara satu sama lain walaupun berlainan parti tetapi kita tetap saudara seagama dan sebangsa(dan lagi pun teman dalam parlimen yg same dengan kome..). Saya mewakili beberapa orang rakan2 saya ingin skali melihat kita semua bersatu serta menumbangkan penguasaan bangsa lain di negara ini. India dan Cina dah tak kuat, inilah masa kita semua pegang balik M`sia, ini takde koje lain UMNO ngutuk PAS, PAS ngutuk UMNO, tak kome nampak ke parti-parti kapior yg lain tu? nak harapkan PKR deme ni jenih org frust dlm UMNO.. jadi apah tak boleh di harap kerana dok bawak tabiat lama semasa dlm UMNO. Semoga PAS meneruskan perjuangan ini dengan gagah dan berani...


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO