Rabu, Mei 01, 2013

Seruan DS Ir Md Nizar : Patahkan Senjata Akhir Musuh Yakin Kita Ke Putrajaya

1 Mei 2013, rata-rata seluruh jentera semakin bersemangat. Cuti Umum Hari Buruh bukan halangan untuk berehat selangkah dan terus melangkah maju demi kebersamaan dengan Jemaah Islam.


Kebanyakkan dun ada dijadualkan dengan pelbagai aktiviti. Konvoi adalah pengisian anak muda menyebarkan syiar Islam. ADAB Dan Sopan dititik beratkan dalam beraktiviti seperti ini.

rehat sebentar
Zon Anak Sungai Dun Kg Gajah yang terdiri dari 8 upu.bersama menganjurkannya. Program ini diakhirkan dengan tazkirah Dr Seri Ir Hj. Muhammad Nizar Calon Dun Changkat Jering melapangkan masa meraikan peserta.

Dalam ucapannya selaku penyuntik semangat untuk terus menerus berjuang dalam memastikan Pakatan Rakyat dan Islam memperolehi kemenangan. Ingatan buat petugas agar kental memastikan senjata terakhir musuh akan dapat dipatahkan. Antara lain politik lucah yang akan dilontarkan berlarutan hingga saat akhir hari pengundi.

Ketua Dewan Pemuda PAS Perak turut hadir beri semangat
Gerak kerja musuh kini dihidu untuk menundukkan Jemaah Islam , tunggukan corak kotor musuh dalam ketidak matangnya berpolitik. Ugut , suap dan mendedahkan fitnah jadi teras perjalanan kempen mereka. Duit dan pelbagai gula-gula ditabur.

Tazkirah Penutup oleh DS Ir Hj Md Nizar di Markaz PAS Sungai Besar
Jentera menjadi semakin semarak terus menanamkan semangat kental dan kini demi rakyat dan kemenangan Islam akan terus disematkan dalam hati sanubari.

Hadapi Musuh dengan pantas dan rapi
Kami Tolak POLITIK LUCAH
Kami Tolak POLITIK UGUTAN
Kami Tolak POLITIK SUAPAN
Kami Tolak POLITIK CAKAP KASAR DAN KENYANG PROJEK.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO