Jumaat, Ogos 17, 2012

Ust Nasa & penjelasannya ... salah kitakah dalam mentafsir? atau belajarlah dengan kesilapan aduyai.

"Kume nengok aje pertemuan die , kume bukan dengo pun ape yang die kate" - inilah ungkapan mereka yang melihat dan respon laporan bergambo media perdana 2-3 hari ini tentang pertemuan Ust Nasa - MP Bachok dengan pemimpin utama Malaysia Tok Jib.


Rakyat marhaen umumnya menantikan kenyataan dan penjelasan darinya sebagaimana yang telah dilakukan Ust Nasa sejurus tiba di KLIA petang semlam (16.8).

Inilah hakikat perancangan dan propaganda yang dimainkan oleh media. Siapa kata dengan sekeping gambar  tidak mampu nak buat apa2 sedangkan sebenarnya tidak iaitu hit tertinggi menyaksikan keresahan masyarakat Malaysia terhadap pertemuan tersebut. Tiada sepatah kata menyebut PAS-UMNO dalam pertemuan , namun terimalah hakikat anda seorang pemimpin Islam ternyata kegusaran akan berlaku bila pimpinan tertinggi parti Islam tidak diberitahu tentang pertemuan tersebut.
Hakikatnya kenyataan pimpinan tertinggi ditagih, hasilnya gagal. Kena tunggu tuan punya badan balik dan mainan akibat sekeping gambar dan beberapa minit siaran pertemuan menjadi juadah alam maya.

Belajarkan dengan kesilapan bahawa public personel mesti matang dengan tindakan. Kesannya makan dalam untuk menyusikan semula calaran yang dibuat.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO