Isnin, Januari 02, 2012

Countdown 2012 @ Kg Gajah

Kg. Gajah 31 Disember 2011, masyarkat Kampong Gajah juga memulakan " trend " untuk meraikan kedatangan tahun masihi ke 2012 kali ini. Pengajuran oleh parti politik sudah tentu menjadi penaja utama program tersebut. UMNO dan Dewan Pemuda Pas mengada program yang sama di tempat yang berlainan.



Tahniah kepada Dewan Pemuda PAS Pasir Salak yang dapat menganjorkan aktiviti tersebut walau pun ianya di laksanakan dalam keadaan yang cukup sederhana, hanya dengan " meminjam " pondok teksi sebagai lokasi tempat diadakan.



Pengisian tidaklah seperti apa yang biasa dilihat di dataran Merdeka mau pun yang di kelolakan oleh pihak lain, kerana sambutan anjuran PAS ini agak " sunyi " dari bunyian muz ik, malahan muzik " live " mau pun muzik dari corong radio juga tidak kedengaran.



Dalam keadaan santai, sementara menunggu BBQ ( kerang, ayam, ikan, daging ) masak majlis di dengarkan dengan beberapa ucapan dari pimpinan DUN dan peringkat Kawasan, sudah pasti ketua peringkat kawasan sdr Muhaimin dan Sdr. Sahak memberikan ucapan, rata-rata ucapan mereka merasakan kesyukuran dengan kejayaan pengaunjran program dan ianya melambangkah betapa " komitednya " gulongan muda dalam usaha penyatuan tersebut.




Adalah diharapkan agar " mainan " dan " peranan " generasi muda dapat di lipat gandakan terutama dalam keadaan negara yang akan menghadapi PRU13 nanti. Tahniah.



Kalangan muda yang hadir di majlis BBQ menjalang 2012, rata-rata merasakan program sabagini walau pun dapat " cabaran " dari pihak lawan ianya perlu diadakan pada masa yang akan datang dan di susun program yang lebih mantap dengan pengisian seperti mengadakan ceramah atau berbahasan sementara menuggu detik jam tahun baru. Walau bagaimana pun mereka merasa puas dan cukup seronok dengan program tersebut.



Yang makan terus makan, yang memasak meneruskan masakannya.



Santai dua pemimpin tertinggi PAS kawasan, Ust. Mustafa dan Muhaimin.



Sementara itu sdr. Khairul Fikri bin Mohd Amin ( gambar atas ) selaku SU Seminar & Konvesyen Tanah & Pembangunan Perak memaklumkan seminar tersebut akan diadakan pada 14 & 15 Januari di Kompleks Sejarah Pasir Salak. Seminar ini bertujuan untuk memaklumkan kepada para peserta kaitan dengan garis panduan pengurusan Pembangunan Tanah di Perak. Penglibatan ahli seluruh Perak di jangkakan seramai 200 orang.

Seminar dan Konvensyen anjuran Lujnah Tanah / Pembangunan Perak ini mad akan di hadiri oleh penal-penal jemputan khas, mereka terdiri dari Sdr. Razman Zakaria, Sdr. Mazlan Aliman dan Sdr. Ahmad bin Juta ( bekas Pegawai Daerah ), kepadan pengunjung blog yang berminat untuk menyertai seminar ini boleh berhubung dengan sdr. Fikri di talian 0135965419.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO