Jumaat, Oktober 15, 2010

TAHNIAH PASTI Al-Husna , Kampung Gajah ke Peringkat Kebangsaan


2010M atau 1431H mencatat sejarah indah buat Pusat Asuhan Tunas Islam PASTI Al-Husna, Kampung Gajah kerana telah dinobatkan sebagai salah satu dari 5 PASTI di Malaysia dalam Pertandingan 3K Kebangsaan, Anjuran Jabatan PASTI Pusat. Syabas dan tahniah buat seluruh tenaga yang telah berjaya menjadikan Al-Husna sebagai salah satu PASTI contoh mewakili Negeri Perak Darul Ridzuan.

Penghargaan ini ditujukan khusus buat Tenaga Pengajar, AJK PASTI Al-Husna yang dipengerusikan oleh Sdra Rohizal Jamali b. Shaari, Ibu bapa anak-anak PASTI Al-Husna, JK Pasti Kawasan Pasir Salak, Dewan Pemuda PAS Kawasan Pasir Salak, tuan tanah PASTI Al-Husna, JK PAS Kawasan Pasir Salak dan seluruh yang terlibat disebut atau tidak disebut.

Rentetan itu , bagi menghadapi persiapan dan penilaian akhir JK Pertandingan 3K Kebangsaan yang akan hadir tidak lama lagi, justeru 'GOTONG ROYONG PERDANA' akan dijalankan selama dua hari bermula 16 - 17 OKTOBER 2010 mulai jam 8.00 pg. Kalian yang ingin menyumbang tenaga, wang ringgit dan kreativiti bagi tujuan penambahbaikan PASTI Al-Husna adalah amat-amat dialu-alukan.


Moga PASTI Al-Husna akan berjaya dinobatkan sebagai Johan Kebangsaan Pertandingan 3K Peringkat Kebangsaan tahun ini. Sama-sama kita menyumbang terhadapnya.

1 Comentário:

Team intanhijau berkata...

Tahniah PASTI al Husna....


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO