Rabu, Jun 16, 2010

Inilah Barang-Barang Yang Dihalang Oleh Israel Dari Memasuki Gaza

Kasut, diambil dari Gaza-terikat armada kapal tersekat dan disekat dalam serangan angkatan laut mematikan Israel pekan lalu, terlihat di pangkalan tentera di Israel Tzrifin pusat, Isnin, 7 Jun 2010. Kementerian Pertahanan Israel mengatakan dalam sebuah pernyataan bahawa bantuan kemanusiaan diturunkan dari kapal itu dibawa ke persimpangan Gaza hanya akan kembali ke Israel setelah Hamas menolak untuk menerima bekalan.
Slides dan skuter mobiliti, yang kapal-kapal terikat Gaza yang tersekat dan disekat oleh tentera Israel, terlihat di sebuah kemudahan simpanan tentera berdekatan Tel Aviv 7 Jun 2010.
Kerusi roda dan tempat tidur rumah sakit, diambil dari Gaza-terikat armada kapal tersekat dan disekat dalam serangan angkatan laut mematikan Israel pekan lalu, terlihat di pangkalan tentera di Israel Tzrifin pusat, Isnin, 7 Jun 2010. Kementerian Pertahanan Israel mengatakan dalam sebuah pernyataan bahawa bantuan kemanusiaan diturunkan dari kapal itu dibawa ke persimpangan Gaza hanya akan kembali ke Israel setelah Hamas menolak untuk menerima bekalan
Seorang tentera Israel berdiri di samping tempat persediaan perubatan yang diambil dari Gaza-terikat armada kapal tersekat dan disekat dalam serangan angkatan laut mematikan Israel pekan lalu dan sedang disimpan di pangkalan tentera di Israel Tzrifin pusat, Isnin, 7 Jun 2010.Kementerian Pertahanan Israel mengatakan dalam sebuah pernyataan bahawa bantuan kemanusiaan diturunkan dari kapal itu dibawa ke Gaza menyeberang namun kembali ke Israel setelah Hamas menolak untuk menerima bekalan.

Kerusi roda dan item lain, yang menggunakan kapal-terikat Gaza yang tersekat dan disekat oleh tentera Israel, terlihat di sebuah kemudahan simpanan tentera berdekatan Tel Aviv, 7 Jun 2010. Menurut juru bicara Pentadbiran Awam Israel, Hamas telah menolak pemindahan barang ke Jalur Gaza. Turki hukuman antarabangsa menyeru Israel untuk serangan mematikan pada sebuah kapal bantuan Turki Gaza-terikat pada pertemuan puncak pada hari Isnin di mana Ankara juga akan mendesak akan diakhirinya kepungan Israel di wilayah itu.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO