Sabtu, April 27, 2013

Kunjungan Trailor PAS naikkan semangat Jentera bertugas kerana ALLAH

27 APRIL 2013 , sekian lama untuk menantikan kehadirannya kini dihadapan mata. Penduduk Dun Kampong Gajah, Perak merasaikan kehangatan berkempen dalam kerangka kerja demi rakyat dan kemenangan ISLAM di kawasan setempat.

Dr. Muhaimin Sulam , Drs. Ishak Shaari, Ust Mustafa Shaari & Pn. Jamalian Sudin
Biar apa pun provokasi pihak lawan, kekuatan semangat dan kekentalan jiwa jentera sentiasa membara dalam menyampaikan isu dan maklumat tepat. Jam 12 tengahari di perkarangan halaman tapak Pekan Ahad , UPU Bandar Pusat Seberang Perak atau lebih dikenali Changkat Lada, tibanya trailor PAS dengan gah dan ceriakan suasana.

Rakam kenangan
Penduduk setempat mengambil kesempatan untuk tampil mendekati jentera PAS Pusat ini dan tidak melepaskan peluang bergambar bersama-samanya. Sesi penerangan diatur, dan disusun bersama jentera sebesar ini. YDP PAS Kawasan Pasir Salak yang juga Jawatankuasa PAS Pusat & Setiausaha PAS Negeri Perak Sdra Muhaimin Sulam, Ust Mustafa Shaari, Drs Ishak Shaari Calon N49 Kampung Gajah dan Sdra Mustafa Kamil Ayub Calon P073 Parlimen Pasir Salak diberikan ruang untuk sesi penerangan sebentar tadi.

Semangat Terus Berusaha
Kehadiran ratusan penduduk setempat yang hadir telah meniupkan semangat dan kekuatan jentera dalam memenangi hati pengundi.
Pengarah MTD PAS Kampong Gajah , Sdra Rohizal Jamal Shaari
7 hari mendatang adalah penentunya. Ayuh sahabat2 untuk terus bersama memberi penerangan khas buat sahabat2 pengundi tentang kebenaran yang ingin dibawa. ANDA agen penentu perubahan setempat.
  
Sudut berbeza bersama trailor PAS
Calon memperkenalkan dirinya , Drs. Ishak Shaari
Sebuah lagu santai oleh Sdra Jamil
Mesra bersama Dr. Muhaimin Sulam

Ahli tempatan yang tolak tak tumbang
ambil memori


Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO