Ahad, Julai 15, 2012

Jom terus berubah, BN semakin parah

14 Julai 2012, Ceramah yang telah diatur dan dianjurkan oleh PAS MTD Kampung Gajah telah berjaya dengan jayanya. Alhamdulillah, dianggarkan sekitar 800-900 orang telah hadir bersama mendengar penerangan , kupasan & pengalaman penceramah atas tajuk 'Jom Ubah Sebelum Parah'.

Leman Raja Lawak di Kampung Gajah
Drs Ishak b. Shaari, JK Lujnah Tanah & Pembanggunan Wilayah PAS Pusat mendahului ucap alu-aluan. Antara lain beliau menyeru agar kesedaran demi kesedaran perlu ada dalam diri bagi menyatakan kebenaran mengatasi kerakusan pemerintah kini iaitu BN. Sejurus itu , Leman Raja Lawak Astro mengambil giliran. Penampilan yang bersahaja beliau memukau pendengar dengan aksi ucapan spontan denngan mengajak anak-anak muda untuk terus bersama PR menjadikan panji Islam terus memperolehi kemenangan dan PRU-13.
Lt Adnan Haire Othman bersama krew MTD Kampung Gajah 
Hairie Othman yang baharu 14 hari menyerahkan borang bersama Parti Islam Malaysia PAS juga membawa pengalaman bagaimana beliau berkorban hari-hari seterusnya untuk cekal bersama PAS. Realiti kebenaran hanya ada dalam pejuangan Pakatan Rakyat. Serahan penentuan rezeki hanya kepada Allah, ini tekad dan kepercayaan yang ada padanya. Alhamdulillah, kedua-dua artis ini telah mengorbankan kehidupan glamor mereka demi bersama Islam.

Dr. Muhaimin Sulam, YDP PAS Kawasan Pasir Salak , Pak Salleh Bakar dengan sajaknya juga mengambil bahagian pada malam tersebut.

Editor Kanan Akhbar Harakah, Dato Tarmizi Mat Jam bersemangat menyampaikan informasi dan maklumat buat pendengar. Seruan kebangkitan masyarakat Malaysia perlu disambut seluruhnya dimerata kampung dan pelusuk negara. Ini jelas memperlihatkan masa kini aura kebenaran Islam semakin mendapat sambutan dipelbagai peringkat sama ada Pengawai Kanan Penjawat Awam, Artis Tempatan , Dewan Himpunan Penyokong PAS yang semakin bertambah dan mantap. Maka seharusnya momentun kebangkitan rakyat akan terus menerus bersinar demi kemenangan Islam.

Aiman Atirah al-Jundi dengan laptopnya
Aiman Atirah al-Jundi , Pengerusi Lujnah Penerangan Muslimat PAS Pusat mengakhiri majlis ini dengan penuh semangat. Bersama tayangan dan paparan slide LCD yang kemas membawa dalil-dalil sebenar kenapa perlu berubah. Hujah yang mantap dengan bukti ini , kepuasan buat pendengar dan penonton yang hadir.
antara mereka hadir

Sesungguhnya BN perlu ditumbangkan sekiranya kekayaan dan nikmat yang Allah berikan kepada Negara kita yang tercinta ini tidak bergelumang dengan dosa pembaziran dan kekayaan buat kroni pemerintah semata-mata.

Tahniah buat penganjur. terima kasih buat semua yang bersama menjaya dan menyumbangkan tenaga dan wang ringgitnya. Jumpa lagi.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO