Ahad, Julai 10, 2011

BERSIH 2.0 belum berakhir. Perjuangan kita tiada hentinya lagi.

Terima Kasih daripada kami JK PAS Kawasan Pasir Salak

Alhamdulillah, biar apa pun halangan yang dilakukan ujian ini telah dilalui bersama. Bukti dan dalil kepada kebenaran dan keadilan yang diinginkan rakyat. Pelbagai andaian dari pelbagai pihak sama ada positif dan negatif meskipun begitu kehadiran puluhan ribu peserta dan rakyat atas nama BERSIH 2.0 ini nyata memalitkan suatu sejarah dalam kehidupan di bumi demokrasi hitam Malaysia.

Bagi pihak PAS Kawasan Pasir Salak, kami mengucapkan setinggi - tinggi tahniah dan penghargaan buat semua ahli yang turut sama berada di bumi Kuala Lumpur 9 Julai 2011. Kehadiran kalian yang tiada sebarang peruntukkan dijanjikan memberikan semangat baru untuk terus berkhidmat di kawasan sendiri. Dikhabarkan 14 - 20 orang ahli kawasan Parlimen Pasir Salak ini telah ditahan semalam. Namun kesemuanya telah pun dibebaskan dengan selamat, menerima pelepas ujian OKT di Pulapor.

Insyallah kita sedang merangka program untuk meraikan kalian yang telah hadir, sama ada ditahan atau pun terlepas mcm admin ini dalam suatu majlis kesyukuran sedikit masa lagi. Sesungguhnya menghadirkan diri dengan niat yang ikhlas , BERSIH dan penuh kehambaan untuk menyatakan kebenaran ini adalah sangat-sangat dituntut.

Tidak lupa juga buat sahabat warga Kampung Gajah diperantauan Selangor, Kuala Lumpur, Terengganu (ibnu yaakub) dan seluruh pelusuk Malaysia ini, turut menyertai Himpunan Aman Gerakkan Jiwa Rakyat BERSIH 2.0. Tahniah dan syabas diucapkan buat kalian. Terima kasih pemimpin Pakatan Rakyat yang terlibat. Semoga Allah akan membalas dan memberi ganjaran buat semua. Amin Ya Rabb.

1 Comentário:

cucu PATI PAS berkata...

bravo to all fighters!


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO