Khamis, Mei 07, 2009

Sidang MEDIA PR @ IPOH

IPOH, 7 Mei (Hari Gelita) : Satu sidang media telah diadakan di Pejabat Badan Perhubungan PAS Negeri Perak, di Ipoh Raya petang tadi. Sidang yang diadakan berkenaan perkembangan persidangan DUN Perak telah disampaikan oleh YAB Dato' Seri Haji Mohamad Nizar, YB Drs. Khalil Idham Lim serta pimpinan lain seperti Ustaz Ahmad Awang, YB Dr. Hatta Ramli, YB Dr. Lo' Lo' Dato' Ghazali, YB Salahuddin Ayub serta Dr. Khairuddin.
Antara isi sidang media ialah :
  • Pihak Pakatan Rakyat tidak mengiktiraf Speaker Haram, Ganeson
  • PR akan terus berusaha melalui Sultan Perak memohon agar DUN Perak dibubarkan
  • Kira-kira 400 orang polis telah masuk ke dalam dewan melakukan keganasan di dalam dewan yang mulia
  • Kebanyakan ADUN Pakatan Rakyat telah dikasari dan dizalimi
  • ADUN Aulong, seorang OKU tidak ketinggalan diangkat oleh anggota polis secara kasar
  • Ada ADUN yang telah dipijak perut dan sebagainya kerana mempertahankan speaker Sivakumar
  • Peranan jahat SUK memasukkan SB-SB ke dalam dewan yang mulia
  • Pimpinan PR akan segera turun ke kawasan memberi penerangan kepada rakyat tentang isu ini
  • Speaker Sivakumar telah diheret dan dikurung di dalam stor bangunan dewan selama satu jam
  • Titah ucapan Raja Nazrin menyentuh aspek rangsangan ekonomi dan langsung tidak menyentuh isu politik Perak - (ar_rawa)

3 Comentários:

anonymous berkata...

Melayu/Islam yang cintakan bangsa dan agamanya harus sedar bahawa DAP sebuah parti kafir yang sangat anti-Islam.

PAS dan PKR sudah dipergunakan oleh parti kafir ini se mata2 untuk memusnah kan melayu/Islam di bumi Malaysia ini.

Segeralah tolak PAS, tolak PKR, musnahkan DAP.

Tok Perak berkata...

Keganasan itu mmg satu yg perlu dipersoalkan.

Bab perpecahan Melayu mmg dah ketara sangat.

Isu keselamatan negara juga perlu diambil kira. Siapa yg perlu bertanggung jawab?

Bila nak aman Perak ni? Tinggal satu persoalan.

Perak oi Perak....belum merdeka lagi Perak ni.

waras berkata...

Itu sahaja lah MODAL golongan HAMPA!!!! Ikutilah sejarah lalu yg tak terpadam lagi. Negara Bangsa xakan selamat dan maju bila mana berteraskan bangsa semata2....

bersatulah dengan membawa kesedaran ISLAM yg sebenar. bukan mengajar rakyat bawahan dengan perlanggaran undang2.

menakut2kan rakyat dengan kebangkitan DAP, apa selama ini mereka memang dh cerdik sepak terajang politik malaysia. apa HAMPA xsedar pendokong kuat BN sekarang bkn UMNO yg nampak gah di tv namun yg memenangkan kuasa HAMPA BN di perlimen adalah bumiputera sabah sarawak. ngaku je...

dalam politik HAMPA pun kalu xsebabkan duit , kontrak dan habuan.... HAMPA xakan dok kat sana tu...

ISLAM mengajar untuk dampingi mereka2 yang ingin mendampinginya....

SATU MALAYSIA slogan sekarang ini adalah modal lama yang JELAS LAGI BERSULUH slogan asal DAP juga!!!!

ISLAM mengajar untuk dampingi mereka2 yang ingin mendampinginya....


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO