Ahad, Ogos 24, 2008

Semalaman di P044 Permatang Pauh

Alhamdulillah , misi kunjungan untuk merasai kehangatan kempen pilihanraya kecil di P044 Permatang Pauh berjalan lancar. Bermula jam 7.00 mlm 23.8 (semalam) rancang untuk ke P044 maka setelah diilhamkan demikian jam 8.15 mlm kami bertolak dengan kereta toyota.

Sasaran untuk tiba sebelum jam 11.00 mlm bagi menghadiri Ceramah Umum Tok Ayah, Ust. Haron Din & Brother Anwar. Mereka yang kami cari Wan Azizah & Raja Petra yang kami temui, deq kerana '0' pengetahuan jalan menuju ke Guar Perahu (tempat yg dijadualkan)

Ratusan kenderaan menyambut ketibaan kami yang hanya menggunakan 2 jam 15 minit dgn jarak 253 km. maklumlah kami x profesional memandu. Teruja melihat kehangatan suasana berkempen. Kami berkubang di Kubang Semang.

Waktu yang ada kami luangkan meronda P044 jam 12.00 mlm - 3.00 pg.- Polis berkawal rapi dan sadihhhnya Polis jaga mereka yg naikkan bendera BN.....hampehhhh. Ada BOM kata mereka di tempat terpencil Puteri UMNOOOOOO. Najis kucing betoi.

Walhal PU tu dh malu alah kerana mendirikan bilik gerakan ditapak persendirian yang tidak diizinkan oleh tuan empunya tanah tersebut. So far polis yg check pun hanya ketawa melalui kami ditepian jalanan. -'Exzoss Saiful Talian Hayat UMNO & rakan-rakan'

Ragam-demi ragam kami dipertontonkan oleh rakyat di P044. Bagi kami 'Moga Allah memberikan kemenangan terhadap mereka yang sentiasa menegakkan Kebenaran' Hancurkanlah takbur mereka yang busuk hatinya terhadap Pakatan Rakyat - Amin

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO