Rabu, Ogos 22, 2012

Xpresi Aidilfitri Anak Perantau Kg Gajah

21 Ogos 2012 (SELASA) , Majlis Tindakan Pemuda DUN Kg Gajah telah mengambil inisiatif daya orang muda bagi menganjurkan Xpresi Aidilfitri Anak Perantau Kg Gajah. Penganjuran ini mendapat kerjasama baik menerusi Dewan Pemuda Pasir Salak dan Pas Majlis Tindakan DUN Kg Gajah.

mereka diantara yang hadir
Drs Ust Ishak Shaari melontarkan ucapan pengenalan
Juadah Aidilfitri telah disediakan bagi mereka yang hadir secara santai disamping bertukar-tukar fikiran anak perantau. Sambil berbual-bual dikala lama tidak bersua, pengunjung diraikan dengan pengenalan calon-calon yang bakal dijangka untuk dikemukakan dalam PRU-13 kelak.

bersama Zua XPDC
Penampilan istimewa artis tersohor anak tempatan saudara Zua XPDC turut mengambil tempat membuat persembahan dengan beberapa koleksi lagu2 raya dan hitnya. Seramai 70 orang anak-anak tempatan dan perantau hadir pada malam ini bagi menyatakan sokongan melaksanakan kebenaran menentang kezaliman yang sedia ada dikalangan pimpinan negeri dan negara masa kini.

Sudat yang berbeza
Zua XPDC berhari raya di kampung sendiri
 Namun disuatu sudut yang berbeza, kg gajah juga menjadi lakosi haram pusat karaoke tempatan. Malam tadi juga tidak kurang dalam penentang budaya santai anak muda perantau tetapi di sudut ini selamba sahaja mereka berseronok2kan.

jinak-jinak merpati
 Sokongan anak muda diperantau sangat positif dalam perkembangan pemikiran terbuka seterusnya memastikan kepulangan aidilfitri ini menambahkan kecerian sanak saudara tempatan.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO