Ahad, Mac 30, 2008

Samy Vellu Serba Tak Mengena...

Semenjak PRU2008 segala tindak-tanduk Samy sudah menjadi tidak mengena.
Sebelum ini dia amat memarahi serta mengutuk tindak-tanduk Hindraf. Akibat timbulnya Hindraf, MIC kalah teruk dalam PRU baru-baru ini. Kini, Samy Vellu gesa kerajaan untuk melepas pemimpin Hindraf yang ditahan ISA pula.
Dalam pada Samy menyelar negeri-negeri yang ditakluki oleh Barisan Rakyat/Alternatif kerana sekadar meletakkan seorang sahaja ahli exco [sepertimana telah dilakukan BN sebelum ini], Samy tidak pula menegur negeri yang dimenangi BN seperti Pahang yang tidak membariskan langsung wakil MIC dalam senarai exco.
Dalam pada itu makin ramai ahli MIC yang keluar parti untuk menyertai KeADILan dan ada yang menyertai Kelab Penyokong PAS. Terbaru, sepertimana dilaporkan dalam The Star, seramai 110 ahli MIC Kampung Jebong, Bukit Gantang, telah membubarkan cawangan mereka untuk menubuhkan Kelab Penyokong PAS.
Apakah Samy mampu untuk memulihkan imej MIC dan terutamanya kedudukan/imej Samy sendiri yang paling rendah selepas pertembungan sengit dengan Pandithan dan Subramaniam sebelum ini ditambah dengan kekalahan teruk dalam PRU2008?

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO