Sabtu, Mei 15, 2010

Kenyataan Pimpinan BN BUKTI jelas Rampasan Kuasa di Perak Golongan Tidak BERMARUAH

Mukhriz yang juga Ahli Parlimen Jerlun berkata, BN akan memastikan setiap tindakan yang dilakukan sebelum mengambil semula negeri dikuasai pembangkang mendapat sokongan rakyat. "Cara ini lebih bermaruah dan yang penting kita mendapat sokongan penuh dan mengembalikan keyakinan rakyat, cara lompat-lompat mungkin boleh ambil negeri tapi belum tentu dapat sokongan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Ini adalah kenyataan kepada Pemberita oleh Menteri Kabinet BN dibawah Kerajaan Pemerintah masa kini. Kenyataan ini jelas menunjukkan bahawa pimpinan BN juga mengetahui tindak tanduk mereka keatas Perak ketika ini adalah TINDAKAN TIDAK BERMARUAH.

Bagi Rakyat jelata yang cerdik hati dan akal mindanya maka sudah semestinya dapat menilai kenyataan ini dan perkaitannya dengan negeri Perak suatu ketika lalu dan kini Kerajaan Pasola BN di Perak sedang diambang keresahan. Bukti jelas bilamana kawasan2 yang dikatakan selamat untuk dimenangi kerusi BN sedang aktif melakukan program. Umpamanya Ceramah malam parti pemerintah diluar dewan orang ramai , edar risalah berbau busuk dan hanyir. Apakah mereka sendiri mengetahui bahawa rakyat jelata sekarang bukan nak percaya sangat TV dan akhbar rupanya.

Namun , selup tempoyak berbau harum. walaupun kebanyakkan manusia menyatakan tempoyak itu xlazat baunya. BN (UMNO) itu busuk lazat bagi pengemarnya, nak bawa naik bas atau kapal terbang tidak dibenarkan. Dalam masyarakat nakkan sedap makannya tempoyak nak cium bau sebenarnya xsedap.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO