Jumaat, Januari 11, 2008

" HIJAUKAN DUN" N49

Suasana di pagi 1 muharram sungguh meriah dengan semangat baru maal hijrah, Nasi lemak dan secawan kopi sebagai lapik perut sebelum memulakan tugas. Ahhh..lega rasanya

Ayuh sahabat2 semua kita HIJAUKAN Kg.Gajah, sahabat2 dr PKR tersenyum je, aii mana warna bendera kami, Tahaluf siasi kami cukup baik di peringkat DUN.

Haa..bendera yg tertinggi inilah yg menjadi prhatian masyarakat termasuk YB Tajuddin (six milion dolar man)yg melenting di pagi muharram memaki hamun petugas dikhalayak ramai, memang menjatuhkan maruah seorang Wakil Rakyat.
Alhamdulillah...pada keseluruannya prgm ini berjaya

2 Comentários:

Tanpa Nama berkata...

Cerita tentang penurunan bendera PAS & Keadilan tersebar dgn begitu meluas ke serata pelusuk Kampong Gajah. Orang Parit pun tau. Hinggakan budak sekolah pu tahu kes ini. nasib baik le tak dapat tangkap gambar YB kita dok bertengkar dgn sahabat kita tu. klu tidak, mesti jatuh segala-galanya sama ada di atas atau pun di bawah kain YB kita tu. INGAT2 YB, Allah berkuasa nak menurunkan pemimpin dengan kehendakNya, dan Allah juga berkuasa untuk mengangkat pemimpin mengikut kehendakNya. bersedialah untuk zaman kejatuhan dan kehancuran UMNO dan Barisan Nasional pada masa yang akan datang.

Takbir !!!
Allahu Akbar...

Mantan SUK DPPN Perak

Tanpa Nama berkata...

sape le gamoknyer mantan SUK DPPN Perak nih...dah ramey bebenor mantannyer..yg mana satu ye...

kalau dh ramey tu bile le gamoknye nk tubuh Alumni SUK DPPN Perak?

kah kah kah


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO