Isnin, Mei 09, 2011

Rakyat diperbodohkan, Isu Rakyat diselindungkan

Seperti telah dijangka sesuatu yang mengemparkan negara pastinya punyai agenda besar sebaliknya. Inilah dunia tanahairku Malaysia. Jakun dan kuno pemikiran manusia dan rakyatnya dipermainkan.


Isu agama Kristian dan kebangkitan bukan melayu dan orang muda menjadikan ketakutan pihak pemerintah. Isu ini pastinya adalah tunning point untuk memabukkan rakyat melayu yang jumud membanggakan media perdana lebih sohih dari Sohih Bukhari dan Muslim.

Kenaikkan harga minyak RON97 RM2.90 dan kini gula naik RM0.20 , adalah isu yang akan dipudarkan dengan isu perkauman dan agama. Sudah pasti pimpinan negara pasti fokus sensitiviti keagamaan dan perkauman dari membincangkan tentang kenaikkan harga keperluan asas rakyat dan kesan kenaikkan harga 2 kompenan utama negara.

  • Apakah kita akan sentiasa terus dibuai kebodohan sejagat.
  • Apakah kita bersedia menerima kesan kenaikkan keperluan barangan hari ini.
  • Dimana tanggungjawab dan sensitiviti selaku pengguna dan rakyat di bumi bertuah ini.
Apa yang pasti setiapkan hampir Perhimpunan Agong Parti Pemerintah dan & Muktamar Parti Islam , isu yang akan dihamburkan adalah pelawaan masuk UMNO dan persepakatan antara keduanya.

Jangan kita mudah diperbodohkan .... Media Perdana milik pemerintah durjana... pembawa fitnah pelindung kepimpinan mereka... menghancurkan minda rakyat jelata.

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT


  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO