Khamis, Oktober 16, 2008

Tunda lagi ke 20-22 April 2009

16hb Oktober 2008/Khamis/9.00pg. Bedebuih.... aku lepas lagi , setelah berkali-kali keluor masuk Mahkamah Nibong Tebal.

Pagi td masuk bersama Abg Mat Sabu jam 9.oopg, elok je baru nak duduk polis mahkamah kata majestret tak datang.....Frust.....apa lagi chow la.....tp kata Abg Mat kita tunggu jap, kang kita balik nampak macam org kalah, jd kami pi minum dulu, elok jam 10.00pg masuk balik tengok org dalam mahkamah dah penoh. jd kami berdiri aje. naik plak org baru kat atas tu , ropenye ade pengganti .... kami di panggil ... jd duduk dlm kandang ..... masyuk lagiiii kata Abg Mat.... Elok je majestret baru becakap, Hj.Asmuni bangun mintak di buang kes.... pendakwaraya pun bangun.... pihak kami memohon satu tarikh baru ....... majestret kabo bulan April ...... BAPAKKK...... ate tak sudah le kes kite ni, kate Zairul K/P Tambun........ kire ari ni kite reunion Hari Raya .... ate bile lagi nak bekumpuil , sampuk Abg Mat...... Majestret sambung lagi 20-21-22hb April 2009. elok dia abih cakap je kume pun keluor. setengah dewan kosong ropenye deme nak dengor kes kume je.... ALLAH tu le ropenye jd pejuang ni........ tak sudah-sudah. InsyaALLAH satu hari nanti Islam akan tertegak di bumi ALLAH..... pada yg baru nak berjuang ....ini satu dpd duri disepanjang perjalanan. TAKBIIIR..!!!!!!

Seja o primeiro a comentar


Media Pilihan Kebenaran Anda!!!

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA

PERINGATAN TG NIK AZIZ BUAT MANUSIA SEJAGAT

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO